2. csoport csapatépítő, szabadidős program - Vizsoly

2020.07.10.
II. Csapatépítő, szabadidős program - Vizsoly 2. csoport Rakacaszend

Az Aranyhordó panzió és étteremben zajló ebédet követően csapatépítő kirándulást szerveztünk a csoportnak.
A csapatépítő úti célja Boldogkő vára volt, viszont sajnálatos módon elkezdődött a vár felújítása, csak részleges nyitvatartást tudtak biztosítani, így jórészt csak a külső tereket tudtuk megszemlélni. A várhegyre való túrázás a rekkenő hőségben azonban így is maradandó élmény maradt.
A vár zárva tartása nem szegte kedvünket a kirándulástól, így közösen ellátogattunk Vizsolyba, ahol számos látnivaló kárpótolta a csapatot. Vizsolyban utunk első állomása a Református templom volt, mely nagy múltra tekint vissza. A templom bejárása során megtekintettük az 1590-ben Vizsolyban nyomtatott teljes magyar nyelvű Vizsolyi (Károlyi) Biblia egyik első kiadású példányát, valamint az Árpád-kori Műemlék Templom védett freskóit. Ezt követően a Mantskovit Bálint Nyomtatástörténeti Múzeumba tettünk látogatást, amely során Vizsolyi Biblia nyomtatásának történetébe kaphattunk betekintést, mely iránt a csoport tagjai nagy érdeklődést mutattak. A kiállítási helyszín számos helytörténeti érdekességgel is szolgált és kipróbálhattuk magát a könyvnyomtatást is élőben.
A kirándulás alatt mindenki nagyon jól érezte magát és sok élménnyel gazdagodva térhettek haza a csoport tagjai. A Bódva völgyében lévő Rakacaszend lakói nemigen jutnak el Abaújba, mind a táj, mind a látnivalók újdonságként hatottak.

A csapatépítő rendezvény szervezésébe és bonyolításába bekapcsolódott és aktívan részt vett a rendezvényszervező munkatárs, a célcsoport mentorálását végző munkatárs, a helyi szociális munkás és a szolgáltató munkatársa.
A rendezvény bonyolításához az utazást, étkezést (ebéd, útravaló uzsonnát, innivalót), belépőjegyet a programokban a projekt keretében biztosítottuk.